Asiakaspalvelu palvelee alla olevan lomakkeen kautta ja puhelimitse. Toistaiseksi voimassaolevan tilauksen voi peruuttaa myös Oma ruutu -osion Tilaukset-kohdasta.
Mikäli sinulla on ongelmia Ruutu-palvelun käytössä, tutustu asiakastuki-sivujen artikkeleihin. Mikäli niistä ei ole apua ja tahdot kysyä lisää asiakaspalvelusta, niin liitä kysymykseesi seuraavat tiedot:
Huom! Ruudun asiakaspalvelu käsittelee tilauksiin liittyvät viestit. Huomaa, että irtisanomisen käsittely kestää kauemmin lomakkeen kautta kuin itsepalvelussa. Muut kuin tilauksiin liittyvät viestit menevät Ruudun ylläpidon ja kehityksen tietoon ja niistä jokaiseen emme ikävä kyllä voi luvata vastausta.
Huom! Palautelomakkeen kautta tulleita yhteydenottoja käsitellään myös näiden aikojen ulkopuolella.
*) Puhelu asiakaspalveluun maksaa liittymäsi hinnaston mukaisen normaalihinnan verran. Sama hinta on voimassa myös jonotuksen ajalta.